PracaGrupypl.praca.oferowanaKierownik Sekcji Sprzedaży- Warszawa

  • 1. Data: 2004-10-19 19:53:22
    Temat: Kierownik Sekcji Sprzedaży- Warszawa
    Od: Katarzyna Krukowska <k...@m...pl>

    Witam

    Dla naszego Klienta- firmy z branży usługowo-medialnej -poszukujemy
    odpowiednich kandydatów na stanowisko:

    Kierownik Sekcji Sprzedaży
    Warszawa Polska
    nr ref. K/ss
    pełny etat

    Zakres obowiązków:
    -przygotowanie i realizacja strategii sprzedaży i promocji
    -zarządzanie zespołem Przedstawicieli Regionalnych
    -utrzymywanie kontaktów z dystrybutorami
    -współpraca z działem marketingu

    Wymagania:
    -wykształcenie wyższe ekonomiczne
    -min. 2 lata doświadczenia w pracy w dużej firmie zagranicznej
    -biegła znajomość języka angielskiego
    -doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzi
    -doświadczenie w sprzedaży B2B
    -znajomość branży satelitarnej, telefonii komórkowej,FMCG
    -umiejętność przygotowywania strategii sprzedaży
    -znajomość pakietu MS Office
    -komunikatywność
    -kreatywność
    -charyzma
    -prawo jazdy

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV (Word, jako załącznik) na
    adres: a...@m...pl

    Most Wanted!
    ul.Nowowiejska 5/13
    Warszawa