PracaGrupypl.praca.oferowanaKierownik Działu Obsługi Klienta (Woj. mazowieckie)

  • 1. Data: 2002-02-22 13:49:51
    Temat: Kierownik Działu Obsługi Klienta (Woj. mazowieckie)
    Od: "Bigram media" <m...@b...pl>

    Miejsce pracy: woj. mazowieckie (ok.100 km od Warszawy w kierunku północnym)

    Dla naszego Klienta, dużej firmy produkcyjno - handlowej działającej w branży
    spożywczej, szukamy osoby na stanowisko:

    Kierownik Działu Obsługi Klienta
    Nr ref. KB/KDOK

    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kierowanie działem obsługi
    klienta, w tym:
    proces przyjmowania zamówień, przygotowania dostaw,
    pracę działu reklamacji,
    kontakty z klientami,
    koordynację przepływu informacji miedzy działami: Obsługi Klienta, magazynów i
    Logistyki

    Wymagania:
    doświadczenie w obsłudze klienta (5-7 lat)
    doświadczenie w zarządzaniu lud˘mi (3 lata)
    znajomość obsługi komputera (mile widziana znajomość systemu SAP)
    energia, dynamizm, odporność na stres

    Firma oferuje bardzo ciekawą i samodzielną pracę, interesujące możliwości rozwoju
    zawodowego oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia .

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (list motywacyjny, c.v.) z
    podaniem numeru referencyjnego na adres:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
    Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    tel.: (+48 22) 646-94-94, fax:(+48 22) 848-70-30
    e-mail: b...@b...pl

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych
    osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)

    Gwarantujemy Państwu całkowitą dyskrecję.

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.