PracaGrupypl.praca.szukana › Kierowca lub inna (Warszawa)

  • 1. Data: 2002-08-17 18:34:19
    Temat: Kierowca lub inna (Warszawa)
    Od: b...@p...onet.pl

    Podejmę pracę jako kierowca lub jakąkolwiek inną gwarantującą w miarę stałe
    dochody. Mam 30 lat, posiadam średnie wykształcenie techniczne i wyższe
    humanistyczne. Dotychczas pracowałem w telekomunikacji (sprzedaż usług, obsługa
    klienta). Mam doświadczenie w różnych pracach gospodarczych jak naprawy i
    stawianie ścianek działowych w biurach, malowanie, drobne prace ślusarskie.
    Bardzo chętnie podejmę pracę w której mógłbym pogłębić wiedzę z zakresu IT. CV
    wyślę na życzenie.
    PZDR
    Darek