PracaGrupypl.praca.oferowanaKierowca ciezarowki poszukiwany

  • 1. Data: 2011-05-16 12:39:35
    Temat: Kierowca ciezarowki poszukiwany
    Od: "Christoph" <k...@i...pl>

    Witam
    Pracodawca niemiecki poszukaje kierowce z prawojazdy na ciezarowke ,obok
    Hamburga,jezdzenie na miejscu,200 godzin tygodniowo,okolo 1700 EUR brutto,byc
    moze troche wiecej a wiec standart w Niemczech
    nie jest potrzebna zbyt wielka znajomosc bo czynnosci sie powtarzaja
    Jest tro firma produkujaca salatki dla duzych sieci sklepow
    Pracodawca zwrocil sie do mnie dzis, bo w sobote robilem u niego wyjatkowo
    jeden kurs .
    Kto mialby chec niech pisze do mnie
    Pracodawca jak i firma na moje oko ok,mozna sobie robic perspektywiczne
    plany jesli jest sie solidnym
    Mieszkanie zalatwic podejrzewam nie bedzie problemu
    Jest to mala miejscowosc 30 km od Hamburga