PracaGrupypl.praca.szukana.Każde stanowisko pracy

  • 1. Data: 2003-06-11 13:03:03
    Temat: .Każde stanowisko pracy
    Od: n...@p...fm

    Dam prace kazdej osobie na kazde stanowisko,oczywiscie w miare pani/pana mozliwosci i
    wyksztalcenia. To ogloszenie nie jest jakims naciagackim chlamem gdzie zarabiaja za
    nic. Objasnie przesylacie panstwo na podany niżej adres Kilka zeczy o sobie
    wyksztalcenie, zainteresowania itp. Cos czym byście chcieli panstwo zainteresowac
    ewentuialnego pracodawce. No i oczywiście na jakim stanowisku praca by was
    interesowała!!! Tak to wy będziecie wybierać to wy wiecie co potraficie robić
    najlepiej, czyż nie? Więc każda osoba ktura chce popracowac niech odpisze. Ja
    odpowiem na karzde z pytań Podam dalsze instrukcjie,jedyne wymagana wpłata
    pieniezna to 7zl. na założenie kąta pocztowego dla państwa. Poniewasz bezpłatne
    konto jest za malo pojemne, na poczte do państwa, a to bedą propozycje pracy do
    państwa. Więc zapraszam cała inwestycja jaką państwo poniesiecie to koszta
    poniesione w wyniku założenia skrzynki pocztowej.

    0696105000
    t...@p...fm
    --
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-06-11 13:13:06
    Temat: Re: .Każde stanowisko pracy
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    mam dużą skrzynkę więc proszę o propozycje ja już za swoją zapłaciłem.
    wiek 30 lat. wykształcenie wyższe chcę być kierownikiem grupy. interesuje
    mnie zażądzanie
    czekam na oferty
    tomek
    PS. nie dajcie się nabrać to naciągacz nic wam nigdy nie przyśle. sam do
    niego wysłałem i nic. szkoda waszych pieniędzy

  • 3. Data: 2003-06-11 13:16:13
    Od: "Dariusz" <w...@w...pl>

    Ciekawe ile osób da się na to skusić?

  • 4. Data: 2003-06-11 15:37:29
    Od: "Katarzyna Sokół" <n...@w...pl>

    > PS. nie dajcie się nabrać to naciągacz nic wam nigdy nie przyśle. sam do
    > niego wysłałem i nic. szkoda waszych pieniędzy

    Oj się czepiasz:)))
    On zbiera na słownik ortograficzny ;-)

    ---
    Kasik
    GG:243137

  • 5. Data: 2003-06-11 16:02:34
    Od: "SM" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe ile osób da się na to skusić?

    Czy nie zauważyliście, że pojawiło się w dość krótkim okresie czasu kilka
    ofert sygnowanych nospam_xxx@xx?
    Nie chciałbym tu nikogo oskarżać, ale czyzby jakas jedna osoba pod postacia
    roznych maili próbowała trochę ponaciągać zdeterminowanych bez pracy??????

  • 6. Data: 2003-06-11 18:39:10
    Od: "becik" <b...@p...fm>

    Użytkownik "tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niego wysłałem i nic. szkoda waszych pieniędzy
    >

    > na dodatek, co drugie słowo ma błędy ortograficzne. Możre się mylę, ale
    mam nadzieję że nia ma tak naiwnych ludzi aby uwierzyli w "tą ofertę pracy"

    pozdrawiam
    Beata

  • 7. Data: 2003-06-11 19:31:37
    Od: "marzena" <m...@i...pl>

    Kilka zeczy o sobie wyksztalcenie, zainteresowania itp.
    No i oczywiście na jakim stanowisku praca by was interesowała!!!

    Nauczycielki j.polskiego. Powinno Cie to baranku zainteresowac :)

    Marzena