PracaGrupypl.praca.szukanaKatowice, rysownik, staż, praktyka lub praca stała

  • 1. Data: 2004-12-16 11:43:29
    Temat: Katowice, rysownik, staż, praktyka lub praca stała
    Od: "Marcin W" <L...@i...pl>

    Poszukuję firmy/przedsiębiorstwa, które zatrudni mnie na okres stażu
    płatnego z urzędu pracy lub przyjmie na praktykę. Zależy mi na zdobyciu
    doświadczenia w branży obejmującej ilustrowanie, grafikę(niekoniecznie
    komputerową).

    Jestem rysownikiem amatorem, chciałbym nabrać doświadczenia i związać swoją
    przyszłość zawodową z takim właśnie kierunkiem.

    Moje atuty to:
    - dyspozycyjność,
    - umiejętność wykonania szkicu zarówno realistycznego jak i abstrakcyjnego,
    - znajomość programu Adobe Photoshop(obrabiam w nim swoje prace, robię
    fotomontarze)
    - bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
    - kreatywność i elastyczny umysł,
    - zmysł artystyczny,
    - brak nałogów

    Posiadam stałe łącze internetowe, więc nie ma problemu z nawiązaniem ze mną
    kontaktu.

    Jeśli zainteresuje Państwa moja oferta, proszę o kontakt pod adresem
    l...@i...pl lub telefon 697 692 879, stacjonarny (032)250 18
    70

    Zainteresowanym przyślę próbki moich prac w formacie jpeg oraz CV.

    Nie jestem zainteresowany zamówieniami na umowę o dzieło lub umowę-zlecenie.

    Z góry dziękuję za zainteresowanie i czekam na kontakt.

    Pozdrawiam

    Marcin Walenta