PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => Programista ASP.NET / C# - Ajax + CSS <=

  • 1. Data: 2015-09-17 12:58:23
    Temat: Katowice => Programista ASP.NET / C# - Ajax + CSS <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, prężnie działającej firmy na rynku IT szukamy
    osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Programista ASP.NET / C# - Ajax + CSS
    *****
    ***** miejsce pracy: Katowice
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Samodzielna realizacja powierzonych zadań
    * Implementacja oprogramowania w powyższych narzędziach programowych
    * Testowanie oprogramowania
    * Dokumentacja kodu źródłowego

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Praktyczna znajomość technologii C#, .NET, ASP.NET, CSS, HTML
    * Mile widziana znajomość Ajax, JavaScript
    * Praktyczna znajomość MS-SQL (T-SQL)
    * Znajomość środowiska Windows w zakresie obsługi i konfiguracji
    AD i IIS 6.0 i nowszych
    * Minimum 1,5 roczne doświadczenie w tworzeniu aplikacji
    internetowych z wykorzystaniem powyższych technologii
    * Znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie
    dokumentacji technicznej
    * Praca na podobnym stanowisku minimum 2 lata

    ***** Oferujemy:

    * Odpowiednie wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
    * Możliwość rozwoju zawodowego
    * Również samodzielne prowadzenie projektów
    * Świetną atmosferę w biurze

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/5060-eda4fae682e0cd4ca3b0
    f117ad0.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=8898ea1a401714bf0865ec17a00e2b34