PracaGrupypl.praca.szukana › Kariera w WARSZAWIE

  • 1. Data: 2002-07-01 16:01:46
    Temat: Kariera w WARSZAWIE
    Od: "Maja Gajewska" <m...@l...com.pl>

    Witam,
    pragnę tworzyć z moim przyszłym pracodawcą warunki dla istotnych zmian na
    lepsze. Inwestuje w siebie bym mogła wykorzystać swój potencjał i stale się
    rozwijać.
    Wykazałam się energią, zaangażowaniem, wytrwałością i siłą przebicia.
    Chciałabym przyłączyć się do ludzi, którzy cenią te same wartości.
    Pragnę pracować w dynamicznym i pełnym wyzwań środowisku.
    Języki:niemiecki, szwedzki i angielski.
    Obsługa komputera. Doświadczenie w pracy 2 letnie ( branża IT ) 24 lata.
    Studiuję zaocznie. Wystawiam faktury VAT.
    Jeśli jesteś zainteresowany/a moją aplikacją skontaktuj się ze mną:
    m...@l...com.pl