PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kalkulator płacowy - każdy zeznaje inaczej

  • 1. Data: 2007-07-05 08:33:54
    Temat: Kalkulator płacowy - każdy zeznaje inaczej
    Od: Piotr <p...@R...com>

    Witam,

    Który kalkulator jest w 100% dobry? Sprawdziłem kilka, np.:
    http://www.bankier.pl/narzedzia/kalkulatory/placowy/
    http://www.pracuj.pl/Kalkulatory/kalkulator_podatki.
    aspx?adwords

    Wpisałem 7600 brutto, każdy kakl. obliczył INACZEJ!?
    Dodam, że kadry... jeszcze inaczej.
    Szukałem dalej w googlu ale raczej wszystko jest wariantem tych 2,
    lub jakaś bieda kompletna.

    A muszę wyliczyć kilka rzeczy:
    - jaka musi być stawka brutto, żeby zarabiać średnio netto xxx (z
    uwzględnieniem progów podatkowych)
    - wynagrodzenie brutto zmienne (nadgodziny), chcę to przeliczyć na netto
    po miesiącu, progi j/w

    Mogę prosić o sugestie?

    P.

  • 2. Data: 2007-07-05 08:44:38
    Temat: Re: Kalkulator płacowy - każdy zeznaje inaczej
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f6iadc$b6p$1@inews.gazeta.pl, *Piotr* wrote:

    > Który kalkulator jest w 100% dobry? Sprawdziłem kilka, np.:
    > http://www.bankier.pl/narzedzia/kalkulatory/placowy/

    Ten nie uwzglednia obnizki skladki rentowej od lipca, ale liczy dobrze od
    stycznia do czerwca.

    > http://www.pracuj.pl/Kalkulatory/kalkulator_podatki.
    aspx?adwords

    A ten poprawnie liczy.

> [...]
    > uwzględnieniem progów podatkowych)
    > - wynagrodzenie brutto zmienne (nadgodziny), chcę to przeliczyć na

    Moze zle wyklikales opcje typu koszty uzyskania, dojazdy i takie tam.
    Ogolnie za malo danych zeby powiedziec ci skad roznice.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-07-05 10:34:42
    Od: Piotr <p...@R...com>

    darnok pisze:
    > Moze zle wyklikales opcje typu koszty uzyskania, dojazdy i takie tam.
    > Ogolnie za malo danych zeby powiedziec ci skad roznice.

    Sprawdziłem jeszcze raz. Faktycznie, różnica sum netto z całego roku
    jest rzędu 1000zł, czyli może wynikać z obniżenia składki.
    ALE! Proszę zobaczyć jak rozkłada się wynagrodzenie netto po miesiącach
    - zupełnie inaczej.

    Przykład: BRUTTO 7000, praca w miejscu zam., samodzielne rozliczenie,
    um. o prace.

    pracuj.pl bankier.pl
    4606.17 4605.69
    4606.17 4605.69
    4606.17 4605.69
    4606.17 4605.69
    4606.17 4605.69
    4606.17 4605.69
    4773.27 4605.69
    4773.27 4605.04
    4136.27 3922.48
    4136.27 3922.48
    4136.27 3922.48
    4640.35 4529.60
    ------------------------
    54232.72 53141.91

    a zatem widać że różnica ze składki to jedno, a różnica w liczeniu -
    drugie. Dodam, że kadry jeszcze inaczej to liczą, a firma jest poważna -
    i chociaż się że 'kwity' budzą zdziwienie, to ostatecznie okazuje się że
    wszystko zgadza sie co do grosza.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-07-05 11:55:47
    Od: robbi <r...@n...com>

    Piotr napisał(a):
> [...]
    > Dodam, że kadry... jeszcze inaczej.
    > Szukałem dalej w googlu ale raczej wszystko jest wariantem tych 2,

    http://www.infor.pl/kalkulatory/ - licza wiekszosc niezbednych w firmie
    spraw.

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

  • 5. Data: 2007-07-05 12:13:56
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f6ihfr$fu4$1@inews.gazeta.pl, *Piotr* wrote:

> [...]
    > poważna - i chociaż się że 'kwity' budzą zdziwienie, to ostatecznie
    > okazuje się że wszystko zgadza sie co do grosza.

    No oko patrzac bankier uwzglednia wpadniecie w drugi prog podatkowy. A w
    ostatnim miesiacu to prawdopodobnie takze oplacenie ZUSu na max w
    poprzedzajacym miesiacu w danym roku i brak odliczenia z tytulu ZUS w
    ostatnim.