PracaGrupypl.praca.szukana › KRAKÓW

  • 1. Data: 2003-05-27 08:11:10
    Temat: KRAKÓW
    Od: "becik" <b...@p...fm>

    30-latka poszukuje pracy na terenie Krakowa. Interesuje mnie praca
    administracyjno biurowa lub w dziale handlowym. Posiadam doświadczenie w
    zakresie koordynacji i nadzoru pracowników, sporządzanie ofert handlowych,
    korygowanie pism, podstawy księgowości, wystawianie faktur, sporządzanie
    raportów finansowych.
    Jestem osobą łatwo nawiazującą kontakty, samodzielną, lojalną.
    Przedstawicielstwo handlowe i akwizycja wykluczone.

    Kontakt:b...@p...fm

  • 2. Data: 2003-05-28 12:53:33
    Temat: KRAKÓW-szukam pracy
    Od: "becik" <b...@p...fm>