PracaGrupypl.praca.szukana › KRAKÓW / Student informatyki

  • 1. Data: 2004-07-12 16:23:08
    Temat: KRAKÓW / Student informatyki
    Od: JaZ <naaa@WYWAL_TOo2.pl>

    Właśnie skończyłem drugi rok informatyki. Poszukuję pracy w Krakowie na
    okres wakacji lub dłużej.

    Umiejętności:
    - znakomita obsługa komputera (system Windows i Linux)
    - b. dobra znajomość pakietu MS Office (oraz podobnych, np. OpenOffice)
    - znajomość zagadnień sieciowych
    - języki programowania: PHP (praktyczna), C/C++, JAVA (podstawy), JavaScript
    - inne: (X)HTML, CSS, SQL
    - znajomośc programów graficznych
    Dodatkowo:
    - prawo jazdy (kat. B)
    - język angielski (poziom komunikatywny)

    Poszukuję pracy jako pomoc biurowa (do wklepywania danych), jako pomoc
    przy tworzeniu witryn WWW, jako obsługa sklepu komputerowego lub kafejki
    internetowej. Jestem również otwarty na inne propozycje.

    Kontakt: n...@U...pl

    --
    Proszę usunąć ANTYSPAM z adresu.

  • 2. Data: 2004-07-12 19:40:48
    Temat: Re: KRAKÓW / Student informatyki
    Od: t...@o...pl

> [...]
    > przy tworzeniu witryn WWW, jako obsługa sklepu komputerowego lub kafejki
    > internetowej. Jestem również otwarty na inne propozycje.

    PRZEPRASZAM ZA NARUSZENIE TWOJEJ PRYWATNOŚCI

    Pamiętasz sprzedaż sieciową? Dużo osób zetknęło się z tym sposobem handlowania.
    Niektórzy zarobili dużo pieniędzy.Co było najtrudniejsze? Zdobycie klienta.
    Teraz w dobie internetu siedząc w domu zdobywać klienta jest dużo, dużo
    łatwiej.

    CZY CHCESZ ZAROBIĆ DODATKOWE PIENIĄDZE NIE WYCHODZĄC Z DOMU?

    POMYŚL O NAJWIĘKSZEJ DYNAMICE ROZWOJU NA POCZĄTKU DZIAŁANIA W KOLEJNYCH
    KRAJACH ! ! !
    SĄ TACY KTÓRZY TO WYKORZYSTAJĄ

    DLACZEGO NIE TY

    jesteś zainteresowana/y ? napisz prześlę załącznik

    Magda