PracaGrupypl.praca.szukana › KRAKÓW / Student informatyki

  • 1. Data: 2004-07-10 09:50:40
    Temat: KRAKÓW / Student informatyki
    Od: JaZ <naaa@WYWAL_TOo2.pl>

    Właśnie skończyłem drugi rok informatyki. Poszukuję pracy w Krakowie na
    okres wakacji lub dłużej.

    Umiejętności:
    - znakomita obsługa komputera (system Windows i Linux)
    - b. dobra znajomość pakietu MS Office (oraz podobnych, np. OpenOffice)
    - znajomość zagadnień sieciowych
    - języki programowania: PHP (praktyczna), C/C++, JAVA (podstawy), JavaScript
    - inne: (X)HTML, CSS, SQL
    - znajomośc programów graficznych
    Dodatkowo:
    - prawo jazdy (kat. B)
    - język angielski (poziom komunikatywny)

    Poszukuję pracy jako pomoc biurowa (do wklepywania danych), jako pomoc
    przy tworzeniu witryn WWW, jako obsługa sklepu komputerowego lub kafejki
    internetowej. Jestem również otwarty na inne propozycje.

    Kontakt: n...@U...pl

    --
    Proszę usunąć ANTYSPAM z adresu.

  • 2. Data: 2004-07-12 12:58:11
    Temat: Re: KRAKÓW / Student informatyki
    Od: "KryH" <k...@p...onet.pl>

    Poszukiwani handlowcy do sprzedaży usług hostingowych.
    Wymagania:

    Znajomość komputera i zagadnień sieci internetowych
    Odporność na stres
    Pracowitość
    Dobra prezencja
    Wykształcenie min. średnie