eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › KIEROWNIK ZESPOŁUSPRZEDAŻY I OBSŁUGIKLIENTÓW Bydgoszcz/Olsztyn
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-07-30 13:31:58
    Temat: KIEROWNIK ZESPOŁUSPRZEDAŻY I OBSŁUGIKLIENTÓW Bydgoszcz/Olsztyn
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

    Miejsce pracy: 1 osoba Bydgoszcz / 1 osoba Olsztyn
    Od kandydatów oczekujemy:
    - wykształcenia wyższego (ekonomia, bankowość),
    - doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym w sektorze bankowym,
    - umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi,
    - znajomości zasad analizy ekonomicznej i finansowej, metod i narzędzi analizy
    kredytowej oraz prawnych zabezpieczeń kredytów,
    - znajomości prawa bankowego,
    - szerokiej wiedzy z zakresu ekonomii, finansów i marketingu,
    - znajomości nowoczesnych metod i technik sprzedaży,
    - umiejętności obsługi komputera pakiet MS Office (znajomość programu Profile
    będzie dodatkowym atutem),
    - predyspozycji osobowościowych: samodzielności, przedsiębiorczości, odporności
    na stres, inicjatywy i zaangażowania w pracy.
    Pracownik odpowiedzialny będzie za:
    - koordynację i kontrolę działalności pracowników Zespołu Sprzedaży i Obsługi
    Klientów,
    - zarządzanie zasobami ludzkimi,
    - organizację pracy podległego zespołu,
    - wyniki w zakresie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bank,
    - realizację powierzonych zadań, w tym za jakość portfela kredytowego.
    Oferty proszę przysyłać na adres r...@i...pl

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1