PracaGrupypl.praca.oferowanaKIEROWNIK ODDZIAŁU (Bydgoszcz, Gorzów Wlkp., Opole, Warszawa)

  • 1. Data: 2003-06-13 14:45:50
    Temat: KIEROWNIK ODDZIAŁU (Bydgoszcz, Gorzów Wlkp., Opole, Warszawa)
    Od: "Bigram media" <m...@b...pl>

    Kapitałem Naszego Banku są kompetentni, dynamiczni i kreatywni pracownicy. W
    związku z intensywnym rozwojem Banku poszukujemy kandydatów do pracy w
    sieci Millenium na stanowisko:

    KIEROWNIK ODDZIAŁU MILLENNIUM
    kod ref. KO/06/Warszawa
    kod ref. KO/06/Gorzów
    kod ref. KO/06/Bydgoszcz
    kod ref. KO/06/Opole

    Wymagania:
    wykształcenie wyższe
    2 lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży produktów finansowych
    umiejętność kierowania pracą zespołu poparta doświadczeniem w zarządzaniu
    niezależnymi placówkami handlowymi
    wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
    wysokie umiejętności sprzedażowe
    dyspozycyjność (gotowość do pracy zmianowej)
    odporność na stres
    zaangażowanie w pracę i orientacja na cele

    Zakres obowiązków:
    osiąganie celów biznesowych poprzez realizację planów sprzedażowych
    zarządzanie zespołem pracowników
    bezpośrednie zaangażowanie w proces sprzedaży
    kompleksowa obsługa klientów
    doskonalenie i rozwój podległej grupy pracowników

    Oferujemy:
    ciekawą pracę dającą możliwość rozwoju zawodowego
    atrakcyjny pakiet szkoleń
    pracę w młodym, dynamicznym zespole

    Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie aplikacji on-line
    www.bankmillennium.pl/kariera lub przesłanie ofert pracy (cv i list motywacyjny) z
    podaniem kodu referencyjnego na adres

    e-mail: r...@b...pl

    Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych
    osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)"

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.