eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA (Warszawa)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-07-11 14:52:16
    Temat: KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA (Warszawa)
    Od: "Bigram media" <m...@b...pl>

    Nasz Klient, międzynarodowa firma handlowa poszukuje osoby na stanowisko:

    KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
    nr ref.: AO/CSM/1407

    Wymagania:
    wykształcenie wyższe;
    min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
    doświadczenie w telesales;
    doświadczenie w pracy z procedurami i/lub w tworzeniu procedur;
    doświadczenie w zarządzaniu lud˘mi;
    bardzo dobra znajomość pakietu Office;
    znajomość angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację;
    znajomość ustawy o rachunkowości w praktyce;
    wysokie umiejętności interpersonalne;
    doskonała organizacja pracy.

    Wybranej osobie nasz Klient oferuje atrakcyjne warunki pracy i możliwość rozwoju
    zawodowego.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert (CV, list motywacyjny, zdjęcie) z
    zaznaczeniem numeru referencyjnego w ciągu 14 dni od ukazania się ogłoszenia
    na adres:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
    Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    fax:(+48 22) 848-70-30, e-mail: o...@b...pl

    Wszystkie aplikacje zostaną przekazane bezpośrednio naszemu Klientowi, który
    prosi o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
    potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia
    29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).
    Nasz Klient zastrzega sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi
    kandydatami.


    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1