PracaGrupypl.praca.szukana › Jak zamieścić swoje CV do wglądu na grupie

  • 1. Data: 2004-09-15 13:44:36
    Temat: Jak zamieścić swoje CV do wglądu na grupie
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    W związku z faktem ciągłego (bezskutecznego niestety) poszukiwania pracy
    zacząłem się zastanawiać czy istnieje jakowaś możliwość ogłoszenia swojego
    CV do publicznej wiadomości (a więc może i przypadkiem do wiadomości
    potencjalnego pracodawcy). O ile mi wiadomo to zamieszczanie załączników w
    wysyłanych postach nie jest możliwe stąd też zastanawia mnie: Czy podanie
    adresu strony pod adresem której można taki dokument (np:
    http://jakasstrona.pl/cv.doc) jest, choć pewnie najlepszą, to jedyną
    możliwością, czy można jednak jakoś taki dok. do posta dołaczyć ? Jeśli to
    jak ? Za głupie pytanie przepraszam ;)

    Pozdrawiam
    cOOba