PracaGrupypl.praca.szukana › Ja naprawde zyje z Internetu

  • 1. Data: 2006-07-07 13:45:13
    Temat: Ja naprawde zyje z Internetu
    Od: "Grzegorz" <r...@h...com>

    Witaj!

    Juz dzis skorzystaj ze wspanialej okazji zalozenia konta,
    zamówienia karty kredytowej czy aplikowania o kredyt przez Internet!
    A moze chcesz wyjechac na wycieczke albo potrzebujesz porady
    prawnej?
    Wnioski o te oraz inne produkty mozesz wypelnic wlasnie
    teraz - wystarczy, ze wejdziesz na strone:

    http://lew1.systempartnerski.pl/

    i wybierzesz oferte dopasowana do Twoich potrzeb.

    Mozesz wygrac równiez za darmo w E-lotto:
    http://www.elotto.pl/Pl/Elotto/Polecony/203687892229
    2922/
    lub sprzedawac i czytac E-booki w Zlotych Myslach:
    http://zlotemysli.pl/lew1.php

    Ja naprawde zyje z Internetu. Siedze sobie i pisze felietony do
    gazet, mam wlaczone kilka banerków i dodatkowa kasa leci na
    moneybokers i e-gold. I ty równiez mozesz sobie je zainstalowac i
    poszukac poleconych, którzy beda dodatkowo na ciebie (i siebie)
    pracowac:
    http://www.eurobarre.com/index.php?p=259082431538
    http://www.eurokiddies.com/index.php?referer=80040
    http://www.moneycashbar.com/index.php?ref=lew1
    http://www.klamm.de/?refid=242661
    http://www.dolarek.com/pages/index.php?refid=lew1
    .
    Pozdrawiam,
    lew1
    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

  • 2. Data: 2006-07-07 21:21:07
    Temat: Re: Ja naprawde zyje z Internetu
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    Grzegorz napisał(a):

> [...]
    > moneybokers i e-gold. I ty równiez mozesz sobie je zainstalowac i
    > poszukac poleconych, którzy beda dodatkowo na ciebie (i siebie)

    Jedzie mi tu czolg mitomanie? Jak cie postraszyli urzedem skarbowym to
    narobiles w gacie i strone usunales :D

    Naucz sie przyglupie czytac, to nie ta grupa - swoje opowiesci
    sprzedawaj na pl.listserv.chomor-l. Co zdanie to taks :D

  • 3. Data: 2006-07-07 21:22:46
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    Grzegorz napisał(a):

> [...]
    > pracowac:

    Jedzie mi tu czolg mitomanie? Jak cie postraszyli urzedem skarbowym to

    Naucz sie analfabeto czytac. To nie ta grupa - swoje opowiesci
    sprzedawaj na pl.listserv.chomor-l. Co zdanie to taks :D