PracaGrupypl.praca.szukana › JSE/JEE przyjmę propozycję ciekawych projektów - praca zdalna (Kraków)

  • 1. Data: 2006-11-14 23:50:14
    Temat: JSE/JEE przyjmę propozycję ciekawych projektów - praca zdalna (Kraków)
    Od: "berliner.mauer" <b...@g...com>

    Witam,

    Pracujący programista z 5 letnim doświadczeniem zawodowym przyjmie do
    realizacji (najchętniej w ramach długofalowej współpracy) ciekawe
    projekty z zakresu JSE/JEE bardzo chętnie we współpracy z bazami
    danych.

    Z racji stałego zatrudnienia (branża bankowa) forma współpracy:
    zdalna z możliwością dojazdu na terenie Krakowa i okolic. Mogę
    zagwarantować minimum 30 godzin tygodniowo na realizacje powierzonego
    mi zadania.

    Forma zatrudnienia: umowa o dzieło/zlecenie.

    Zależy mi najbardziej na zdobywaniu kolejnych doświadczeń i rozwoju
    zawodowym.
    W zamian gwarantuje wysoką jakość usług i profesjonalne podejście
    do współpracy.

    W przypadku zainteresowania moją ofertą proszę o kontakt:
    b...@g...com w odpowiedzi prześle aktualne CV.

    Przewidywalny czas rozpoczęcia prac: koniec listopada.

    Pozdrawiam,