PracaGrupypl.praca.szukana › JEE/JSE/Oracle przyjmę propozycję realizacji ciekawych projektów - praca zdalna (Kraków)

  • 1. Data: 2007-06-10 21:31:00
    Temat: JEE/JSE/Oracle przyjmę propozycję realizacji ciekawych projektów - praca zdalna (Kraków)
    Od: "berliner.mauer" <b...@g...com>

    Witam,

    Pracujący programista z 6 letnim doświadczeniem w IT przyjmie do
    realizacji (najchętniej w ramach długofalowej współpracy) ciekawe
    projekty z zakresu JSE/JEE/Oracle (lub inne bazy danych).

    Preferuje powierzenie mi całości lub części projektu do samodzielnego
    wykonania od podstaw lub na podstawie otrzymanej dokumentacji.
    Posiadam wiedzę i doświadczenie z zakresu: elektroniki, finansów,
    giełdy papierów wartościowych, branży motoryzacyjnej.
    Kontynuacja kodu, uzupełnienie lub poprawa kodu po uciekającym
    pracowniku kompletnie wykluczona.
    Wykluczam również prace zaliczeniowe. Proszę wyłącznie o poważne
    oferty.

    Forma współpracy: zdalna z możliwością dojazdu na terenie Krakowa i
    okolic.
    Forma zatrudnienia: umowa o dzieło/zlecenie - możliwość wystawienia FV
    w przypadku dłuższej współpracy.

    Gwarantuje wysoką jakość usług i profesjonalne podejście do
    współpracy.

    W przypadku zainteresowania moją ofertą proszę o kontakt:
    b...@g...com w odpowiedzi prześle aktualne CV oraz
    odpowiem na każde pytanie dotyczące współpracy

    Przewidywalny czas rozpoczęcia prac: lipiec/sierpień.
    Nie wykluczam możliwości pracy dla klienta zagranicznego.

    Pozdrawiam.