PracaGrupypl.praca.szukanaInżynier-handlowiec-menedżer/Warszawa

  • 1. Data: 2004-09-02 10:46:24
    Temat: Inżynier-handlowiec-menedżer/Warszawa
    Od: "Piotr Radlak" <r...@p...com>

    Jestem mgr inż. po Politechnice Warszawskiej, Wydziale Inżynierii Lądowej.
    Ukończyłem również Podyplomowe Studia Menedżerskie, organizowane przez SGH.
    Posiadam dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe, w większości w pracy w
    charakterze handlowca, szefa sprzedaży itp. (b2b).
    Do znanych mi prac należą między innymi:
    - prowadzenie rozmów handlowych
    - aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów
    - odczyty i prezentacje wyrobów
    - realizacja planów sprzedaży
    - monitorowanie realizacji dostaw
    - fakturowanie i pilnowanie terminowości przelewów
    - udział w targach branżowych
    Dodatkowo biegle władam językiem niemieckim i posiadam prawo jazdy kat.B.
    Oczekuję propozycji zatrudnienia w branżach: budownictwo, energetyka i
    logistyka
    e-mail: p...@n...pl
    tel.: 612 86 79

    Z poważaniem