PracaGrupypl.praca.szukana › Inż.Informatyk w woj. śląskim

  • 1. Data: 2002-08-14 08:55:51
    Temat: Inż.Informatyk w woj. śląskim
    Od: "Jerzy " <j...@N...gazeta.pl>

    Ukończyłem wydział elektryczny na Politechnice Opolskiej (mgr inż. elektryk)
    mam trzy lat stażu w zawodzie inż. elektryk.

    Ukończyłem również dwuletnie uzupełniające studia magisterskie
    informatyka o specjalności sieci i bazy danych na Politechnice Śląskiej
    w Gliwicach.
    Znajomość m.in: linux, C, php, HTML,MySQL, Windows 2000.
    Szukam jakiejkolwiek pracy najchętniej w zawodach inż. elektryk lub
    informatyk.
    Mam bardzo małe wymagania finansowe, szukam bezskutecznie pracy od ponad roku,
    będę zadowolony za 600zł na rękę.
    Kontakt: 602299841 e-mail: j...@g...pl