PracaGrupypl.praca.szukana › Inspektor nadzoru, kierownik budowy / ŚLĄSK

  • 1. Data: 2003-10-17 16:53:19
    Temat: Inspektor nadzoru, kierownik budowy / ŚLĄSK
    Od: "Adam Horak" <a...@d...gazeta.pl>

    Poszukuje pracy, najchętniej w obrebie Gliwic i okolicy, jako:
    - kierownik budowy - najlepiej z ramienia inwestora,
    - inspektor nadzoru.

    Posiadam uprawnienia budowlane oraz wpis do izby inzynierow budownictwa.

    Wazne dla zleceniodawcow (pracodawcow): jestem 100% alergikiem!!!
    Podstawowe alergeny to:
    - fuszerka
    - kanciarstwo
    - partactwo
    - zlodziejstwo

    Jestem wymagajacy w stosunku do firm wykonawczych, egzekwuje i gwarantuje
    fachowe wykonanie zleconych prac.

    Wykonuje rowniez przeglady okresowe obiektow budowlanych w konkurencyjnej
    cenie.

    Oferty i zapytania prosze przesylac na adres:
    a...@d...gazeta.pl