PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk - wdrożeniowiec (Katowice)

  • 1. Data: 2005-04-01 06:49:19
    Temat: Informatyk - wdrożeniowiec (Katowice)
    Od: " jaspis" <j...@g...pl>

    Witam,
    poszukuję pracy jako informatyk w okolicach Katowic. W okresie od grudnia '04
    do marca '05 odbyłam praktykę w dziale wdrożeń w jednaj z firm
    informatycznych w Gliwicach. Przez trzy lata pracowłam w banku. Posiadam
    wykształcenie wyżesze magisterskie (zarządzanie finansami) a za rok kończe
    drugi fakultet (informatyka - politechnika śląska, wieczorowe).

    Na życzenie prześlę CV oraz list motywacyjny.

    Pozdrawiam,
    Ewelina H.