PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk w Niemczech

  • 1. Data: 2002-03-01 10:46:15
    Temat: Informatyk w Niemczech
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Interesuje mnie praca w Niemczech jako informatyk.
    Jakie mam szanse z duzym doswiadczeniem w www oraz dtp, ale
    technicznym
    wyksztalceniem?
    Na jakich stronach moge szukac ofert? Pamietam, ze byly strony firm
    posredniczacych - moze ktos pamieta adresy?

    z gory dzieki za porady i linki.

    Adam

  • 2. Data: 2002-03-01 10:56:38
    Temat: Re: Informatyk w Niemczech
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >Interesuje mnie praca w Niemczech jako informatyk.
    >Jakie mam szanse z duzym doswiadczeniem w www oraz dtp, ale
    ^^^^
    Mowi Ci cos "Search Engines"?

    http://search.yahoo.com/bin/search?p=%2Bit+%2Bjob+

    Sa oprocz roznych innych i niemieckie oferty.

    Pewnie jak juz cos znajdziesz to nastepny post bedzie odnosnie pisania CV i
    listu motywacyjnego ;-)

    Pozdr.
    R-nee.

    archiwum i przeszukiwanie newsów