PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk szuka stalej pracy we Wroclawiu

  • 1. Data: 2005-07-29 23:15:33
    Temat: Informatyk szuka stalej pracy we Wroclawiu
    Od: Informatyk <i...@d...art.pl>

    Witam Państwa.
    Jestem młodym informatykiem lecz udało mi się zdobyć już pewne
    doświadczenie. Od kilku lat zajmuję sie programistyczną stroną tworzenia
    serwisów internetowych. Do tej pory pracowałem nad:

    - tworzeniem sklepów internetowych
    - tworzeniem systemów CMS
    - tworzeniem zaawansowanych systemów intranetowych
    - tworzeniem forów dyskusyjnych, ksiąg gości, galerii internetowych.
    Znam doskonale język PHP, bazy danych: MySQL, PostgreSQL oraz SQLite.
    Biegle posługuję się także: HTML, XML, DHTML (Css + JavaScript)

    Od 2 lat administruję także niewielką (20 komputerów) siecią osiedlową.
    W zakres moich obowiązków wchodzą między innymi:

    - dbanie o istniejącą infrastrukturę
    - podłączanie nowych użytkowników
    - pomoc techniczna dla użytkowników sieci
    - administracja serwerem/routerem pracującym pod kontrolą systemu Linux
    (dystrybucje Debian, PLD)

    Od ponad siedmiu miesięcy posiadam stałą pracę w średniej wielkości
    firmie, która chciałbym zmienić ze względów finansowych. W firmie tej
    zajmuję się :
    - administracją 2 serwerami (apache, postfix, mysql, postgresql, exim,
    bind, jabber, samba)
    - administracją siecią bezprzewodową (nieobce są mi także zagadnienia
    związane z bezpieczeństwem sieci bezprzewodowych)
    - zabezpieczaniem sieci przed atakami z zewnątrz.
    - serwisem dla ponad 20 stacji roboczych (zarówno z systemami Linux jak
    i Windows)
    - pomocą techniczną dla użytkowników
    - wykonywaniem serwisów i aplikacji dla firmy i jej klientów.
    - Obsługą informatyczną 2 dużych projektów (z których jeden wymaga
    odemnie dość częstych wyjazdów)

    Dodatkowo biegle posługuję się jezykiem angielskim (w mowie i w piśmie)
    - posiadam świadectwo ukończenia kursu w szkole English Language School
    na Dominican University w Chicago.

    Niechciałbym aby powód który który mną kieruje zniechęcił Państwa. Ja
    jedynie chciałbym otrzymywać godziwą płacę za pracę, którą wykonuję.

    pozdrawiam

    Ps. w razie chęci kontaktu proszę pisać na adres:
    i...@d...art.pl

  • 2. Data: 2005-07-30 04:20:42
    Temat: Re: Informatyk szuka stalej pracy we Wroclawiu
    Od: "Profil1" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Informatyk" <i...@d...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozdrawiam
    >
    > Ps. w razie chęci kontaktu proszę pisać na adres:

    Proponujemy przesłanie aplikacji na adres: p...@w...neo.pl
    Personnel Multiservice