PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk programista .NET + bazy / Warszawa

  • 1. Data: 2005-05-12 16:17:09
    Temat: Informatyk programista .NET + bazy / Warszawa
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    Witam

    Obecnie studiuje dziennie na 5 roku Politechniki Warszawskiej, Wydział
    Elektryczny, kierunek Informatyka. Chciałbym podjąć od lipca pracę związaną z
    programowaniem przy użyciu platformy .NET oraz z wykorzystaniem baz danych. Jak
    narazie używam języka C#, ale poznanie Visual Basic .NET nie powinno stanowić dla
    mnie problemu. Z baz danych sporo używałem MS SQL Server 2000. Dosyć dobrze znam też
    bazy danych na urządzenia mobilne (o tym piszę pracę dyplomową) MS SQL CE, Oracle
    Lite i Sybase SQL Anywhere Studio. Brałem też udział w jednym dużym projekcie gdzie
    wykorzystywaliśmy ASP.NET.
    Jako, że nie pracowałem jeszcze jako programista napewno będę potrzebował chwilę
    czasu aby się wdrożyć. Jednak ze swojej strony mogę zaoferować pełne zaangażowanie w
    pracę oraz jak najszybsze rozwijanie swoich umiejętności.
    Dodatkowe informacje o mnie, jak i o projektach, które wykonałem, znajdą państwo
    na stronie www.biela.prv.pl . W celu otrzymania mojego CV proszę pisać na email:
    b...@g...pl

    Marcin Bielecki
    b...@g...pl