PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk - Warszawa (PILNE!).

  • 1. Data: 2002-05-24 07:43:28
    Temat: Informatyk - Warszawa (PILNE!).
    Od: "krzychoo" <k...@a...net.pl>

    Pilnie szukam zajecia zwiazanego z informatyka w Warszawie. Posiadam
    (udokumentowane) kilkuletnie duze doswiadczenie w administrowaniu sieciami
    komputerowymi, serwisowaniem i dobra orientacje w branzy IT. Mam 25 lat,
    obecnie pracuje jako Kierownik Sekcji Informatyki duzej firmie na Mazurach,
    niestety sprawy osobiste zmuszaja mnie do szybkiego przeniesienia sie do
    stolicy. Nie musi to byc praca stala, przyjme rowniez oferty wspolpracy, tj.
    umowa-zlecenie, (przynajmniej na poczatku). Posiadam prawo jazdy, wlasny
    samochod, uregulowany stosunek do sluzby wojskowej oraz mnostwo zapalu i
    checi do pracy.
    Licze na Panstwa szczera pomoc i zrozumienie.

    Kontakt: k...@a...net.pl lub tel.: 0-604-609-474