PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk - Poznań

  • 1. Data: 2004-02-25 13:35:38
    Temat: Informatyk - Poznań
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    Informatyk z wieloletnim stażem pracy w poznańskich dużych firmach.
    Ambitny i odpowiedzialny. Dość wszechstronny dzięki pracy na różnych
    stanowiskach, więc zależnie od profilu działalności firmy, pracodawca
    może za jedną pensję mieć więcej niż jeden problem z głowy :)
    Główna specjalność to eksploatacja i administracja dużych baz danych oraz
    systemów wspomagających zarządzanie.
    Nie jestem ani &#8222;wygłodzonym brakiem sukcesu&#8221; młodym wilkiem, ani
    zawodnikiem
    do uprawiania &#8222;wyścigów szczurów&#8221; w firmie. Nie szukam możliwości wyżycia
    się
    w walce na pierwszej linii przy projektach &#8222;ukierunkowanych na sukces&#8221; i
    na
    powalenie konkurencji. Szukam pracy przy codziennej eksploatacji już
    działającego lub aktualnie wdrażanego systemu. Szukam pracy związanej z
    ogólnie pojętą informatyką, w której mógłbym wykorzystać i rozwijać
    dotychczas nabyte umiejętności, oraz zdobyć nowe doświadczenia
    i umiejętności.
    Lwią część mojej kariery zawodowej spędziłem w firmach, których pracownicy
    mieli raczej średnio opanowaną umiejętność używania komputera i systemów
    wspomagających zarządzanie - mam opinię dość cierpliwego w takiej sytuacji.
    Mam również doświadczenie pracy w środowisku ludzi przerażonych pojawieniem
    się komputerów w ich pięknym świecie segregatorów, kartotek w drewnianych
    skrzynkach, kalkulatorów, zarękawków i ołówków za uchem :) i do tego potrafię
    pracować z osobami w pełnym przedziale wieku &#8211; zarówno ze stażystami, jak i z
    osobami tuż przed emeryturą.
    Jeżeli więc szukasz kogoś, kto rozmawia z użytkownikiem komputera po polsku
    a nie w języku maszynowym :) , to nie musisz dalej szukać - znalazłeś.
    Jeżeli chcesz mnie zatrudnić, prześlij wiadomość na e-mail:
    marekpki(małpa)poczta.onet.pl, lub zatelefonuj: 875-69-51 lub 502-99-30-54.

    ps. uprzejmie informuję, że nie odpowiadam na oferty typu MLM
    i inne z daleka brzydko pachnące :)