PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk - Polska

  • 1. Data: 2002-09-05 23:52:48
    Temat: Informatyk - Polska
    Od: Mateusz Oksinski <s...@t...gsm.pl>

    Witam.

    Jestem zainteresowany praca zdalna, lub stala na terenie Bialegostoku.
    Moge zagwarantowac terminowe wykonanie powierzonych mi zlecen.
    Bardzo skrócone przedstawienie tego co potrafie :
    - bardzo dobra znajomosc delphi (ponad 5 lat praktyki) glownie aplikacje
    sieciowe)
    - perl, php (3 lata praktyki)
    - html, javascript
    - mySQL
    - administracja linux, *bsd (3 lata praktyki)
    - word, excel,...
    Dokladniejsze info odnosnie moich umiejetnosci wraz z opisami przykladow
    wczesniejszych zlecen moge przeslac w przypadku zainteresowania moimi
    umiejetnosciami.

    -Mateusz Oksinski