PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk - Katowice/Gliwice

  • 1. Data: 2005-04-06 08:20:49
    Temat: Informatyk - Katowice/Gliwice
    Od: " jaspis" <j...@N...gazeta.pl>

    Poszukuję pracy w branży informatycznej. Mam niewielkie doświadczenie. Odbyłam
    praktykę 3 miesięczną dot. wdrożeń. Podstawy: C, C++, Turbo Pascal, asembler.
    Obecnie jestem na etapie poznawania baz danych (SQL, mySQL).

    Posiadam wykształcenie magisterskie (specjalizacja Zarządzanie finansami) i
    jestem na 3 roku studiów inżynierskich na Politechnice Śląskiej w Gliwicach.

    Na życzenie wyślę CV ilist motywacyjny.

    Pozdrawiam,
    jaspis

  • 2. Data: 2005-04-06 09:54:43
    Temat: Re: Informatyk - Katowice/Gliwice
    Od: "Sebastian Gaś" <o...@s...pl>

    Poszukujemy osoby na stanowisko programisty. Prosze o przysłanie CV na
    adres: i...@j...pl

    Sebastian Gaś
    Jacu Software
    ul. Roździeńskiego 188 B