PracaGrupypl.praca.szukana<<< Informatyk?Administrator >> *Warszawa*

  • 1. Data: 2003-02-13 12:00:00
    Temat: Re: <<< Informatyk?Administrator >> *Warszawa*
    Od: "piotr" <s...@i...pl>

    powazanie masz problemy z praca? to musi byc ciezko

  • 2. Data: 2003-02-13 16:15:13
    Od: "perVade" <b...@w...net>

    szczerze? duzo to on nie umie :/

    --
    -=-=-=-=-=-perVade-=-=-=-=-=-
    b...@w...net

    jesli odpowiadasz na priv skasuj z adrsu
    'NOFUCKINGSPAM'

  • 3. Data: 2003-02-13 16:40:16
    Od: "Robert \"Filar\"" <r...@w...pl>

    > szczerze? duzo to on nie umie :/
    >
    > --
    Możliwe ze na grach do GBA I GBC się nie znam i też niw wiem jak stworzyć
    np. ksiegi gosci we flashu z wykorzystaniem AS i bez PHP ;)

    pozdrawiam