PracaGrupypl.praca.szukana › -----====------ Informatyk/Administrator/IT manager/prawnik ---====--- Wroclaw i okolice/Opole/Poznan/Warszawa -----====------

  • 1. Data: 2004-06-30 10:05:22
    Temat: -----====------ Informatyk/Administrator/IT manager/prawnik ---====--- Wroclaw i okolice/Opole/Poznan/Warszawa -----====------
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    26 lat, magister prawa, kawaler
    znajomość prawa - autorskiego, pracy, cywilnego, karnego, ochrony informacji i inn.
    znajomość branży IT

    znajomość systemów i oprogramowania pod Windows/Linux (znajomość administracji
    Novell)

    znajomość zagadnień bezpieczeństwa sieci/polityk bezpieczeństwa

    znajomość Cisco (routery, switche, firewall, WiFi) - CCNA, Cisco WiFi; 3Com -
    switche, WiFi

    Umiejętności organizacyjne, znajomość zagadnień planowania budżetu, kierowania
    personelem

    -----

    Szukam pracy w której będę mógł pogłębić wiedzę prawniczą, bądź takiej w której
    połączę wiedzę z dziedziny IT z prawem.

    Wszystkim chętnym mogę wysłać moje CV
    t...@o...pl