PracaGrupypl.praca.dyskusje › Infolet Kraków opienie

  • 1. Data: 2009-07-28 21:56:03
    Temat: Infolet Kraków opienie
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Witam, dostałem ofertę współpracy z firmą Infolet z Krakowa jako grafik
    stron www i w związku z tym mam kilka pytań.

    Czy ktoś z Państwa w ogóle słyszał o firmie Infolet, czy ktoś był/jest
    ich współpracownikiem i jak układa(ła) się ta współpraca?

    Proszę o kilka zdań na ich temat, dziękuję z góry.
    --
    Pozdrawiam Marek

  • 2. Data: 2009-07-29 06:40:38
    Temat: Re: Infolet Kraków opienie
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 23:56:03 +0200, MaREK napisał(a):
    > Czy ktoś z Państwa w ogóle słyszał o firmie Infolet, czy ktoś był/jest
    > ich współpracownikiem i jak układa(ła) się ta współpraca?

    Warto trochę pogooglać... przecież Infolet to pośrednik.
    Generalnie polega to w 99% przypadków
    na tym, że oni znajdują Ci rzeczywistego pracodawcę, a potem
    zdzierają od niego kasę za to, że Ciebie dostarczyli.
    To co pracodawcy zostanie, dostajesz Ty ;-)

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 3. Data: 2009-07-31 05:24:26
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Waldek M. pisze:

> [...]
    > zdzierają od niego kasę za to, że Ciebie dostarczyli.
    > To co pracodawcy zostanie, dostajesz Ty ;-)

    Wiem, że to pośrednik, pytam raczej o wypłacalność, konsekwencje
    zerwania umowy itp.

    --
    Pozdrawiam Marek

  • 4. Data: 2009-07-31 06:28:46
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 07:24:26 +0200, MaREK napisał(a):
    > Wiem, że to pośrednik, pytam raczej o wypłacalność, konsekwencje
    > zerwania umowy itp.

    Warto więc lepiej zadawać pytanie.
    Co do wypłacalności - znajomy, który był zatrudniony
    "przez Infolet" na to akurat nie narzekał. Pensję dostawał w terminie.
    Co do umowy - tu już zależy od konkretnej umowy...
    może po prostu poproś, żeby Ci ją przedstawili?

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 5. Data: 2009-08-01 22:53:52
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Waldek M. pisze:
    > Co do umowy - tu już zależy od konkretnej umowy...
    > może po prostu poproś, żeby Ci ją przedstawili?

    Właśnie na nią czekam :)

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl