PracaGrupypl.praca.dyskusje › Immona gdzie można sprawdzić firmę?

  • 1. Data: 2005-04-11 09:59:06
    Temat: Immona gdzie można sprawdzić firmę?
    Od: Wwa <w...@t...pl.nospam>

    Gdzie można sprawdzić czy Sp. z o.o. jest legalnie zarejestrowana?
    Jestem umówiona na rozmowę kwalifikacyjną w poniedziałek ale niepokoi
    mnie fakt, że nie znalazłam spółki z podaną nazwą i adresem w KRS.
    Jedyną namierzoną informacją to nr telefonu w Telekomunikacji Polskiej.
    Wwa

  • 2. Data: 2005-04-11 10:09:44
    Temat: Re: Immona gdzie można sprawdzić firmę?
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2005 11:59:06 +0200, Wwa <w...@t...pl.nospam> napisał:

> [...]
    > mnie fakt, że nie znalazłam spółki z podaną nazwą i adresem w KRS.
    > Jedyną namierzoną informacją to nr telefonu w Telekomunikacji Polskiej.

    To jest grupa dyskusyjna, panie kolego.
    Jeżeli masz pytanie do Immony, napisz na priva.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 3. Data: 2005-04-11 10:15:53
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Wwa" <w...@t...pl.nospam> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie fakt, że nie znalazłam spółki z podaną nazwą i adresem w KRS.
    > Jedyną namierzoną informacją to nr telefonu w Telekomunikacji Polskiej.

    Nie znam sie na tym. Mysle, ze ludzie na grupie pl.biznes beda sie lepiej
    znac, bo czesto maja do czynienia z koniecznoscia sprawdzania kontrahenta.

    A poza tym sluszna jest uwaga T.Omasza, ze piszac na grupe news nie pokazuje
    sie palcem osoby, ktora ma odpowiedziec. Zwlaszcza, jak ta osoba nie
    zdradzila bieglosci w rzeczonym temacie - a nie przypominam sobie pisania
    czegokolwiek o sprawdzaniu spolek :)

    I.

  • 4. Data: 2005-04-11 16:17:47
    Od: Wwa <w...@t...pl.nospam>

    > I.
    Przepraszam.
    Myślałam że na grupie dyskusyjnej "pl.praca dyskusje....."
    chodzi o analizę całości spraw związanych z pracą a nie tylko
    o pracownikach bądź potencjalnych pracownikach. Szkoda że się
    myliłam. Może ktoś dla kogo praca=chleb mógłby na ten chleb
    zarobić nie wpadając pod rynnę.
    Wwa

  • 5. Data: 2005-04-11 16:29:44
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2005 18:17:47 +0200, Wwa <w...@t...pl.nospam> napisał:

> [...]
    > o pracownikach bądź potencjalnych pracownikach. Szkoda że się
    > myliłam. Może ktoś dla kogo praca=chleb mógłby na ten chleb

    Poproś o to (znaczy informację o rejestracji) samą firme przed podpisaniem
    umowy. A jeśli nie chesz z jakichś powodów, to nawet nie proś, bo po
    podpisaniu - jeśli stroną umowy będzie nieistniejący podmiot gospodarczy -
    okaże się co najwyżej, że umowa Cię nie wiąże. Rynna jest pusta, nie
    obawiaj się :)

  • 6. Data: 2005-04-11 17:29:50
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 11 kwi 2005 w liście [news:d3dhp9$fum$1@news.dialog.net.pl] Wwa
    [w...@t...pl.nospam] napisał(a):

> [...]
    > podaną nazwą i adresem w KRS. Jedyną namierzoną informacją to nr
    > telefonu w Telekomunikacji Polskiej. Wwa

    Jeżeli spółka jest legalna, to musi być wpisana do Krajowego Rejestru
    Sądowego (KRS). Nie znam procedury, ale tam z pewnością otrzymasz
    wszelkie potrzebne dane. Oczywiście musisz mieć jakiś punkt
    zaczepienia, np. NIP spółki, regon, ulicę...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/