-
1. Data: 2006-02-24 13:54:25
Temat: IT support/service engineer - doświadczony.
Od: Als <1...@1...pl>
Doświadczony pracownik serwisu technicznego związanego z IT poszukuje
pracy. Praktyka w serwisowaniu zaawansowanych urządzeń elektronicznych w
otoczeniu międzynarodowym, znajomość ITIL, administrator Windows
NT/XP/Exchange/SCO/AIX, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń IT (grupy 3-50
osób), doświadczenie w kierowaniu działem IT (7 osób), MCP, znajomość
zagadnień analizy finansowej/strategicznej, doświadczenie w pracy w
korporacji wielonarodowej w multikulturowym otoczeniu, angielski
komunikatywny, niemiecki (kurs od 5 m-cy), prawo jazdy z dużą praktyką
(powyżej 40 tys. km. rocznie) i bez punktów, bez nałogów, dyspozycyjny,
wykształcenie magisterskie - zarządzanie strategiczne.
Szukam pracy najchętniej w dziale serwisu (kierownik, inżynier serwisu) lub
wsparcia technicznego IT, również jako administrator systemu lub inne w
dziale IT. Najchętniej Górny Śląsk, ale relokacja nie stanowi problemu.
--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)
-
2. Data: 2006-03-02 18:06:18
Temat: Re: IT support/service engineer - doswiadczony.
Od: r...@o...pl
Poszukuje pracownika !!!
Przeslij mi swoje CV na adres r...@o...pl
Przeczytam i zadzwonie
Mam fajna oferte ale sprawa jest bardzo pilna wiec sie pospiesz :)
Tomek