PracaGrupypl.praca.szukanaINŻYNIER-HANDLOWIEC / Warszawa

  • 1. Data: 2004-08-25 15:29:38
    Temat: INŻYNIER-HANDLOWIEC / Warszawa
    Od: "Piotr Radlak" <r...@p...com>

    Jestem mgr inż. po Politechnice Warszawskiej, Wydziale Inżynierii Lądowej.
    Ukończyłem również Podyplomowe Studia Menedżerskie, organizowane przez SGH.
    Posiadam dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe, w większości w pracy w
    charakterze handlowca, szefa sprzedaży itp (B2B).
    Do znanych mi prac należy między innymi :
    - prowadzenie rozmów handlowych
    - aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów
    - odczyty i prezentacje wyrobów
    - realizacja planów sprzedaży
    - monitorowanie realizacji dostaw
    - fakturowanie i pilnowanie terminowości przelewów
    - udział w targach branżowych...
    Dodatkowo biegle władam językiem niemieckim i posiadam prawo jazdy kat. B
    Oczekuję na propozycje zatrudnienia w branżach: budownictwo, energetyka i
    logistyka
    p...@n...pl
    tel 612 86 79
    Z poważaniem