PracaGrupypl.praca.szukana › INFORMATYK Z GDYNI SZUKA PRACY !!!

  • 1. Data: 2002-01-04 12:36:01
    Temat: INFORMATYK Z GDYNI SZUKA PRACY !!!
    Od: "wrzynek" <w...@w...pl>

    Witam,

    Jestem zainteresowany podjęciem pracy w pełnym wymiarze godzin na
    stanowiskach: informatyka, specjalisty d.s. informatyki, specjalisty d.s.
    bezpieczeństwa, administratora sieci, administratora bezpieczeństwa
    informacj.
    Posiadam 10 letni staż pracy na w/w stanowiskach w firmach o różnych
    profilach i zapotrzebowaniach informatycznych. Posiadam również szeroką
    wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu SOFTWARE i HARDWARE.
    Zainteresowanym moją osoba ( potencjalnym przyszłym pracodawcą ) prześlę
    swoje CV, List Motywacyjny i Referencje z ostatnich miejsc pracy.

    Z poważaniem
    Grzegorz Czyżewski