PracaGrupypl.praca.szukana## INFORMATYK(STUDENT) KRAKOW ##

  • 1. Data: 2004-10-01 17:07:07
    Temat: ## INFORMATYK(STUDENT) KRAKOW ##
    Od: " BARAT" <b...@g...pl>

    Witam jestem na V roku Automatyki i Robotyki AGH spec. informatyka w
    sterowaniu i zarządzaniu. Posiadam umiejeności w zakresie:

    -Sieci komputerowe( szkolenie CISCO - aktualnie 4 level kursu CCNA).
    -Jezyki programowania C,C++, środowisko Borland Builder i Visual C++, HTML,
    PHP, CSS, MySQL, Java Script,
    -Administrowanie systemami komputerowymi, projektowanie, instalacja i
    administracja sieciami komputerowymi
    -obsługa sprzętu i oprogramowania komputerowego.
    W razie potrzeby jestem w stanie podszkolić się z każdego zadanego problemu.

    Moglbym podjąć się następujacych rzeczy:

    -Informatyczna obsługa firmy(software, hardware)
    -Administarcja,Projektowanie,Montarz sieci Komputerowych
    -Tworzenie serwisow www (htnml,scc,java-script,PHP,MySql,Flash)
    -Tworzenie oprogramowania C,C++,Visual C++,Borland C++ Builder

    Czekam na propozycje.

  • 2. Data: 2004-10-01 17:08:20
    Temat: Re: ## INFORMATYK(STUDENT) KRAKOW ##

    Tel kontaktowy 888935872