PracaGrupypl.praca.szukana › INFORMATYK-POCZĄTKUJĄCY (KATOWICE/GLIWICE)

  • 1. Data: 2004-09-01 07:21:46
    Temat: INFORMATYK-POCZĄTKUJĄCY (KATOWICE/GLIWICE)
    Od: " jaspis2" <j...@g...pl>

    Posiadam wykształcenie wyższe magisterskie ze specjalizacji Zarzadzanie
    Finansami. Obecnie jestem na trzecim roku studiów wieczorowych na Politechnice
    Śląskiej, na kierunku Informatyka. Moja dotychczasowa (trzy-letnia) kariera
    związana była ściśle z bankowością. Obecnie poszukuję pracy w branży
    informatycznej, głównie w celu zdobycia doświadczenia. Chętnie podejmę
    pracę/praktykę związaną z programowaniem, jednakże nie strikte na stanowisku
    programisty lecz jako pomocnik. Inne oferty związane z pracą w informatyce
    również chętnie przyjmę. Znam C, C++, Pascala, srodowisko borland c++
    builder, podstawy Javascript, Win 98/me/2000/xp, linux, pakiet MSOffice (i
    pochodne). Moje CV i list motywacyjny wysle na zyczenie.

    jaspis2