PracaGrupypl.praca.szukana › INFORMATYK - POCZATKUJACY

  • 1. Data: 2004-08-14 06:40:42
    Temat: INFORMATYK - POCZATKUJACY
    Od: " jaspis2" <j...@W...gazeta.pl>

    poszukuje pracy w branzy informatycznej. interesuje mnie glownie zdobycie
    doswiadczenia zawodowego. obecnie jestem na 3 roku informatyki na politechnice
    slaskiej w gliwicach. moje zainteresowania z dzialu informatyki skupiaja sie
    glownie na programowaniu. znam TurboPascal, C, C++, środowisko Borland Builder
    i troche JavaScript. poniewaz studiuje wieczorowo to raczej pol max 3/4 etetu
    by mnie interesowalo. jezeli chodzi o zarobki nie musza byc wysokie - glownie
    interesuje mnie zdobycie doswiadczenia (nie moze byc staz). za wszelkie info
    dziekuje z gory
    jaspis2

    kontakt:
    gg 4824195