-
1. Data: 2007-05-29 18:15:03
Temat: Helpdesk Warszawa
Od: "Chandney" <p...@c...com.pl>
Firma informatyczna poszukuje rezerwowego serwisanta sprzetu i
oprogramowania do swiadczenia uslug dla swoich klientow zlokalizowanych na
terenie calej Warszawy.
Wymiar czasu pracy: praca dodatkowa, w niepelnym wymiarze.
Wymagania:
* Dobra znajomosc instalacji i administracji systemami
Windows2000/2003/XP/Vista
* Dobra znajomosc instalacji i administracji systemami Linux (poczta, FTP,
WWW)
* Dobra znajomosc sieci LAN/WAN (konfiguracja routerow, diagnozowanie
dzialania sieci, konfiguracja VPN)
* Doswiadczenie w zakresie naprawy komputerow
* Dyspozycyjnosci i zdolnosc do szybkiego reagowania (prawo jazdy, wlasny
samochod)
Zakres obowiazkow:
* Pomoc telefoniczna i wyjazdowa w rozwiazywaniu problemow ze sprzetem i
oprogramowaniem
* Instalowanie i konfigurowanie sprzetu i oprogramowania u naszych klientow
* Przygotowywanie ofert na sprzet i oprogramowanie
Pozadane:
* Uprawnienia do obslugi urzadzen fiskalnych (kasy, drukarki)
* Znajomosc jez. angielskiego
* Znajomosc konfiguracji urzadzen przenosnych do wspolpracy z komputerem
(telefony, palmtopy)
Forma zatrudnienia: do uzgodnienia
Czas zatrudnienia: od zaraz.
Zgloszenia prosimy kierowac na adres: p...@c...com.pl z
tematem "Praca, helpdesk"
Chandney Software
02-820 Warszawa
ul. Wyczolki 12
tel. 022 853-39-50
faks: 022 853-39-50