PracaGrupypl.praca.szukana › Help Desk / WARSZAWA

  • 1. Data: 2004-09-07 06:59:49
    Temat: Help Desk / WARSZAWA
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

    Help Desk / WARSZAWA

    Poszukuje pracy jako Help Desk, Serwisant, Wdrozeniowiec
    Jestem absolwentem Politechniki Wrocławskiej, Wydział Elektroniki
    Mam doswiadczenie jako instalator sieci:
    konfiguracja komputerow, podlaczenie do sieci. (6 miesiecy)
    Bylem odpowiedzialny za prawidlowe dzialanie sieci i komputerow podlaczonych
    do sieci okolo 100 komputerow przez okres 3 lat.
    Praktyka w montazu i serwisowaniu komputerow
    oraz instalacji oprogramowania (praca w serwisie komputerowym ).
    Bardzo dobraz znajomosc systemu Windows, Internetu, Ms Office itp.

    Zainteresowanym wysle CV.

    Kontakt
    0 507 522 816

    m...@p...wp.pl