PracaGrupypl.praca.szukanaHandlowiec komoutery okna serwis komp sieci

  • 1. Data: 2004-03-25 12:22:12
    Temat: Handlowiec komoutery okna serwis komp sieci
    Od: madaa <f...@i...pl>

    Potrafię serwisować róznoraki sprzęt komputerowy mam doświadczenie w
    jego sprzedaży. Posiadam dość dużą wiedze na temat sprzętu
    komputerowego (dane techniczne itd.). Potrafię zbudować i obsługiwać
    sieć LAN i mam podstawy administracji serwerem "Linux" (w sieci której
    jestem współzałożycielem mam serwer udostępniający łącze internetowe).
    Radzę sobie ze wszelkiego rodzaju konfiguracją routerów sprzętowych.
    Szybko sie uczę potrafie przy pomocy komputera z dostępem do internetu
    najczęsciej w ciągu kilku godzin znaleźć informację i rozwiązać
    problem sprzętowy lub software'owy. Pozatym znajomość obsługi programów
    do obsługi sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, doświadczenie w
    prowadzeniu jednostki handlowej znajomość dokumentów sprzedaży, zasad
    sprzedaży ratalnej), doświadczenie w pracy z klientem, umiejętność
    rozwiązywania konfliktów. Szukam pracy ktora mogła by wykorzystać moje
    umiejętnosci najchętniej na stałe. Powyższe wymienione
    przeze mnie komputerowe umiejętności to także moje hobby więc nie
    będzie problemu z > zostaniem dłuzej w pracy :) Do tego prawo jazdy
    kat.B i ostatnio przez miesiąc pracowałem przy sprzedaży okien.