eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaHELP DESK / ADMINISTRATOR ( SOFTAR ) Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-04-28 15:59:14
    Temat: HELP DESK / ADMINISTRATOR ( SOFTAR ) Warszawa
    Od: Agnieszka Rejzner <a...@m...pl>

    Witam,

    Dla naszego klienta, poszukujemy odpowiedniego kandydata na stanowisko:

    HELP DESK / ADMINISTRATOR ( SOFTAR ) Warszawa, ( pełny etat lub faktury
    )
    Ref hd/ab

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie
    wspieranie użytkowników sieci lokalnej w zakresie rozwiązywania
    problemów związanych ze stacjami roboczymi, szkolenie użytkowników,
    administrowanie aplikacjami biznesowymi, wspieranie administratorów w
    zakresie obsługi sieci lokalnej.

    Wymagania
    - mile widziane wykształcenie wyższe,
    - doświadczenie na stanowisku help desk / informatyk min. rok (
    najchętniej przy współpracy z działem FK),
    - mile widziana dobra znajomość aplikacji biznesowej SOFTAR,
    - doświadczenie w zakresie tworzenia raportów ( Access, Cristal
    Reports),
    - dobra znajomość programowania: Clipper, SQL, PHP,
    - znajomość administracji FreeBSD / Linux, WIN 2000/XP,
    - bardzo dobra znajomość zagadnień sprzętowych związanych z komputerami
    PC,
    - bardzo dobra organizacja pracy, umiejętności współpracy z
    użytkownikami,

    Oferujemy
    - pracę w stabilnej firmie,
    - szkolenia,


    zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie cv pocztą elektroniczną
    a...@m...pl

    Pozdrawiam

    --
    Most Wanted! Doradztwo Personalne
    www.mostwanted.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1