-
1. Data: 2004-04-28 15:59:14
Temat: HELP DESK / ADMINISTRATOR ( SOFTAR ) Warszawa
Od: Agnieszka Rejzner <a...@m...pl>
Witam,
Dla naszego klienta, poszukujemy odpowiedniego kandydata na stanowisko:
HELP DESK / ADMINISTRATOR ( SOFTAR ) Warszawa, ( pełny etat lub faktury
)
Ref hd/ab
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie
wspieranie użytkowników sieci lokalnej w zakresie rozwiązywania
problemów związanych ze stacjami roboczymi, szkolenie użytkowników,
administrowanie aplikacjami biznesowymi, wspieranie administratorów w
zakresie obsługi sieci lokalnej.
Wymagania
- mile widziane wykształcenie wyższe,
- doświadczenie na stanowisku help desk / informatyk min. rok (
najchętniej przy współpracy z działem FK),
- mile widziana dobra znajomość aplikacji biznesowej SOFTAR,
- doświadczenie w zakresie tworzenia raportów ( Access, Cristal
Reports),
- dobra znajomość programowania: Clipper, SQL, PHP,
- znajomość administracji FreeBSD / Linux, WIN 2000/XP,
- bardzo dobra znajomość zagadnień sprzętowych związanych z komputerami
PC,
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętności współpracy z
użytkownikami,
Oferujemy
- pracę w stabilnej firmie,
- szkolenia,
zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie cv pocztą elektroniczną
a...@m...pl
Pozdrawiam
--
Most Wanted! Doradztwo Personalne
www.mostwanted.pl