PracaGrupypl.praca.szukanaGraphic Designer -Tomasz Miłosz

  • 1. Data: 2004-08-16 12:38:49
    Temat: Graphic Designer -Tomasz Miłosz
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy zdalnej z klientami
    zagranicznymi jak i polskimi na stanowisku webdesignera.
    Mieszkam w Radomiu, gdzie dysponuje szybkim stałym łączem internetowym
    umożliwiającym dogodną komunikacje na odległość .
    Specjalizuje się w tworzeniu:
    - serwisów WWW

    -tworzenieu grafiki na potrzeby internetu
    - banerów reklamowych
    - projektów DTP

    - loga animowane Flash

    - loga animowane 3D

    - itp.
    Szukam pracy jako graphic designer (praca zdalna na umowę o dzieło) mile
    widziana współpraca z większą firmą gdzie mógł bym wykazać się swoją
    umiejętnością designera.

    Moje przykładowe prace mogą państwo obejrzeć na mojej stronie
    www.net-design.pl w dziale portfolio .(strona niestety jest jeszcze w
    trakcie budowy także niektóre linki mogą nie działać PRZEPRASZAM ) Czekam
    na propozycje t...@o...pl i pozdrawiam serdecznie

    Tomasz Miłosz