PracaGrupypl.praca.szukana › Grafika3d

  • 1. Data: 2003-06-22 13:38:13
    Temat: Grafika3d
    Od: h...@p...onet.pl

    Jestem informatykiem programistą. Poszukuje zleceń związanych z programowaniem
    aplikacji graficznych pod Widows opartych na DirectX i OpenGL lub
    wykorzystujących grafikę dwuwymiarową. Mogą to być aplikacje graficzne
    interfejsy, gry, prezentacje lub inne tego typu programy.
    Oprócz tego zajmuje się tworzeniem wysokiej jakości animacji 3D oraz
    wizualizacji statycznych dla inwestorów, biur architektonicznych, laboratoriów
    naukowych i wielu innych klientów. Dostarczam animacje i renderingi w dowolnym
    formacie, interaktywnym lub statycznym, czy jako pliki video na cdrom.
    Prezentacje mogą być wyposarzone w dźwięk.
    Wykorzystuje własne narzędzia programistyczne do opracowywania scen 3D. Poza
    tym mając długie doświadczenie w pracy z profesjonalnymi najnowszymi
    narzędziami typu OpenGL 1.3 i DirectX 9.0 mogę sprostać niemal każdemu zadaniu
    jakie postawi przedemną klient.
    Mam duże doświadczenie w tworzeniu takich programów. Od kilku lat
    specjalizuje się w dziedzinie programowania grafiki z c++. Od początku studiów
    do dziś czyli przez pięć lat zdobyłem doświadczenie, wiedzę i umiejętności
    potrzebne do wykonywania tego zawodu. Poza tym mam wiedzę z kolorystyki, barwi
    kompozycji. Potrafię trafnie przewidzieć lub dodać wzór, kolor, teksturę lub
    obiekt 3D.

    h...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-06-22 15:40:42
    Temat: FreeBSD, php, MySql, sklep internetowy, nuke, postnuke, foto gallery, fora dyskusyjne. (Lublin/Polska).
    Od: n0n4m3 <n...@b...icn.pl>

    Szukam pracy, jestem z lublina, mam 22 lata
    obecnie sie zajmuje administracja sieciami, adminowaniem serverami
    opartymi o system FreeBSD.
    budowa stron opartych o php i mysql (fora dyskusyjne, sklepy, strony
    domowe, galerie, aukcje itp.)

    Szukam pracy w lublinie, lub zdalnej.
    Pracowac moge w ww. temacie lub innym (np. magazynier :)
    szybqo sie ucze
    mam wyksztalcenie srednie, i prawqo. Kat. B

    pozdrawiam wszystkich czytajacych

    ps. szczegoly na e-mail.