PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik/rysownik/student/ASP/Krakow

  • 1. Data: 2003-10-15 09:21:11
    Temat: Grafik/rysownik/student/ASP/Krakow
    Od: "Wojtek Wilk" <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Poszukuje pracy w Krakowie lub zdalnej z uczciwym partnerem. Podejme sie
    zaprojektowania stron www, wykonania grafik wektorowych, bitmapowych, skladu
    tekstu itd.

    Biegla znajomosc:

    - Photoshop, Illustrator, Pagemaker (programy do skladu generalnie),
    Dreamweaver

    Pobiezna znajomosc:

    - Flash MX (ucze sie :-), od biedy Corel draw, aczkolwiek nie uzywam na
    codzien.

    - bardzo dobra znajomosc znacznikow HTML oraz zrozumienie i biegle uzywanie
    CSS (stylow kaskadowych)

    - rok doswiadczenia na stanowisku operatora DTP (naswietlanie, etc. nie jest
    mi obce)

    Niezla umiejetnosc rysunku odrecznego (przynajmniej tak mi sie wydaje :-).
    Studiuje grafike na krakowskiej ASp, takze nie jestem w stanie podjac pracy
    w jakims regularnym przedziale czasu - zajecia :( .
    Najchetniej przyjme projekty zwiazane z webem lub rysunkiem odrecznym.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    tel. 602646161
    gg: 1854944