PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik komputerowy podejmie współpracę

  • 1. Data: 2006-08-22 09:16:50
    Temat: Grafik komputerowy podejmie współpracę
    Od: "cool_aikon" <c...@i...pl>

    Jestem kreatywnym grafikiem z doświadczeniem
    W swojej pracy wykorzystuję programy Adobe Photoshop, Corel,
    QarkXPress.
    Najchetniej interesuje mnie praca z zakresu składu tekstu, katalogów,

    ogłoszen, reklam prasowych oraz projektowanie logotypów itp.
    Znam zagadnienia z zakresu przygotowania materiału do druku.
    Jestem solidną solidną osobą.

    Forma współpracy: zdalna lub na terenie Łodzi (umowa zlecenie).
    Portfolio na zyczenie.

    pozdrawiam i zapraszam do współpracy.

    e-mail: c...@g...pl
    tel. 511 080-639