PracaGrupypl.praca.szukana › Grafik DTP / nawiaze współpracę z wydawnictwem lub agencja rekl.

  • 1. Data: 2006-07-31 06:39:19
    Temat: Grafik DTP / nawiaze współpracę z wydawnictwem lub agencja rekl.
    Od: "konsul" <k...@l...pl>

    Jestem kreatywnym grafikiem z 10 letnim doswiadczeniem
    Biegle znam InDesign, Adobe Photoshop Illustrator, Corel.
    Najchetniej interesuje mnie praca z zakresu składu katalogów,
    ogłoszen, reklam prasowych oraz projektowanie logotypów itp.
    Biegle znam zagadnienia z zakresu DTP, oraz przygotowania do druku.
    Jestem solidna i sprawna w wykonywanej pracy.

    Forma współpracy: zdalna lub na terenie Poznania lub Wrocławia. Portfolio na
    zyczenie.

    pozdrawiam i zapraszam do współpracy.

    e-mail: k...@l...pl
    tel. 505 03 00 88