PracaGrupypl.praca.dyskusjeGłupie pytanie - mam CV...

  • 1. Data: 2003-01-07 13:01:29
    Temat: Głupie pytanie - mam CV...
    Od: "Andrzej Swiech" <a...@i...pl>

    ... i nie wiem, co z nim nie tak. Gdzie mogę się zgłosić? Podobno ktoś tu
    znalazł pracę po poprawkach Waszych?:)
    Pozdrawiam
    Andre

    PS. Powiedzcie mi ew. jak mam "technicznie" takie przesłanie ustawić;)

  • 2. Data: 2003-01-07 17:46:41
    Temat: Re: Głupie pytanie - mam CV...
    Od: "Dorota" <p...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej Swiech" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | Pozdrawiam
    | Andre
    |
    | PS. Powiedzcie mi ew. jak mam "technicznie" takie przesłanie ustawić;)

    Tak sobie w klawiaturkę postukałam

    Jak jesteś z Warszawy to daj znać na priv - pomogę.
    Pozdrowienia Dorota

  • 3. Data: 2003-01-07 22:04:03
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Andrzej Swiech" <a...@i...pl> writes:

> [...]
    > Pozdrawiam
    > Andre
    >
    > PS. Powiedzcie mi ew. jak mam "technicznie" takie przesłanie ustawić;)

    mozesz mi podeslac (na adres w sigu), w formacie .txt

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net